28 Şubat 2010 Pazar

yine, yeni, yeniden pazartesi

Zaman yine aktı pazartesi sevdalıları. kahır, acı, sıkıntı, eziyet hatta işkence dolu diğer günler bitti ve pazartesi geldi. ellerinizde kağıt ve kalemleriniz listemi beklediğinizi biliyorum. girizgahı uzatıp sizlerin canını daha çok yakmak istemediğim için listemize geçiyorum.

*şive taklitleri yapabilmeli. cinsel hayatımıza bu şekilde renk katmalı
*ben evde hayko cepkin şarkılarını hayko taklidi yaparak söylerken bana sevgi dolu gözlerle bakabilmeli.
*offside nedir bilmeli, her beşiktaş maçında bana açıklamalı.
*gazetelere saçma sapan ilanlar verip işsizleri telefonda kandırmalı,umutları ile oynamalı.
*dizilerde figüran olarak çalışmalı. akşam eve geldiğinde bana "behlül yakından bakınca çok çirkin, senin sümüğün bile olamaz" demeli

bugünü ve pazarı saymayın 5 gününüz kaldı pazartesi sevdalıları.. hatta cumayı da saymayın 4.

Hiç yorum yok: