2 Şubat 2010 Salı

pazartesi bilmem kaç

her pazartesi yeni haftaya açılan bir umut değil midir? tüm hafta pazartesiyi bekleriz ki hafta başlasın. en sevmediğimiz günler ise salı ve pazardır.

pazartesine en yakın günler olmalarına rağmen aynı zamanda en uzak günlerdir pazar ve salıları. bizler içinde öyle değil midir? bazen en yakınlarımız aynı zamanda bize en uzaklardır.

herkese salıları ve pazarları az haftalar dileyerek listeme geçiyorum...

*demokrasi bilinci olmalı. bana oy vereceğim partiyi söylemeli.
*yırtılan çoraplarıma yama yapmalı, boş zamanlarında bana kaftan örmeli.
*bir noktaya bakıp dalıp gimeli. " hopp!! hacı daldın yine, ne düşünüyon lan?" dediğimde "seni cengaverim" demeli.
*santranç bilmeli, ben bilmediğim halde benle oynarken bana yenilebilmeli.
*yanında sözlükle gezmeli. ben bir kelimeyi sorduğumda hemen bulup bana söylemeli.

Hiç yorum yok: