22 Şubat 2010 Pazartesi

keşke temalı şiir denemesi

Keşke bu kadar güzel gözlerin olmasaydı, 
Keşke bu güzel gözler benim aklımı almasaydı,
Keşke her gözlerimi kapattığımda senin gözlerini görmeseydim, 
Ve keşke sen onu sevmeseydin.

Keşke seni ilk gördüğümde başkasına deli gibi aşık olsaydım. 
Keşke sen beni ilk gördüğünde yeni aldatılmış,
Erkeklerden nefret eder bir durumda olsaydın.

Keşke sen Macar,
Ben ise Zapatista olsaydım.

Keşke babana benzeseydim; 
Odipuscasına sevebilseydin beni.
Keşke bu kadar anneme benzemeseydin.

Keşke çok param olsaydı, 
Sen de paraya tamah edenlerden olsaydın.
Hediyelere boğsaydım seni,
Ve sonunda senden sıkılsaydım.

Keşke anlamasızlaşsan sende.
Hayatıma giren herkes ve her şey gibi.
Kaybolup gitsen zihnimden,
Sanki hiç uğramamış gibi.

Keşke sen, sen olmasaydın.
Ben de ben.

Hiç yorum yok: