15 Şubat 2010 Pazartesi

pazartesi küheylanı

siz değerli pazartesi severlerin bu haftaki abartı gaza getirme sözünü heyecanla beklediğini bildiğim için "küheylan" kelimesini başlığa koydum ki kurdeşen dökmeyiniz.

alkışları çığlıkları duyar gibiyim. cengaverim ve pahlivanımdan sonra üçüncü bombayıda patlattım "küheylanım".

heyecanı hiç düşürmeden listemize geçiyorum.

*evde "saklambaç oynayalım!" dediğimde iyi saklanmalı ve ben onu bulana kadar da saklandığı yerden çıkmamalı.
*saçma sapan şeyler bilmeli.örneğin macar krallarının ölüm sebepleri ya da krater göllerinin yüzölçümleri. ben çok bunalırken bunları bana anlatmalı.
*konu komşuyu acımasızca eleştirmeli. "dedikodu yapmayınız" dediğimde; " ben dedikodu yapmıyorum, eleştiriyorum" demeli.
*her gün fotoğrafımı çekmeli ve o fotoğrafın arkasına beni o gün ne kadar çok sevdiğini yazmalı.


küheylan kapağı ile bir pazartesiyi bitiriyoruz pazartesi müptelaları.

Hiç yorum yok: